עמוד הבית » כללי » מכתב סופ"ש להורים

מכתב סופ"ש להורים

שלום הורים יקרים,

הנה חלף לו כבר השבוע הראשון של מחזור ב' , זוהי תקופה לא פשוטה עבור כולם,  אין אדם במדינתנו שבתקופה זו לא מרגיש את עול המערכה הקשה גם על כתפיו, מקטן ועד גדול.

רק היום שוב התמודדנו עם שתי אזעקות במרכז הארץ ותפקוד הילדים והמדריכים היה מעורר הערכה והערצה, המדריכים לצערנו כבר מתורגלים היטב מהמחזור הראשון, ולמדו להפעיל את הילדים אף במרחב המוגן ולשמור יחדיו על מורל גבוה ומיד לאחר מכן לחזור לפעילות שמחים וטובי לב.

בקייטנה כמו בקייטנה אנו מאמינים שמוכרחים להמשיך! , חייבים לנהל שגרת יום מלאה עד כמה שניתן, לתמוך, לחבק, להיות יותר זמינים וכמובן הרבה יותר עירניים , אבל להמשיך, בעיקר להמשיך ולהוות עורף איתן ואפילו שמח, לילדינו מגיע ליהנות בחופש הגדול!.

אנחנו רוצים בהזדמנות זו שוב להודות להורים על הפניות הרבות, על התודות, על המשובים הנפלאים ועל ההבנה בתקופה זו, קייטנת מועדון הספורט של אוניברסיטת תל אביב נערכת ברמה יומיומית למצב הקיים ואנו בקשר עם כל הגורמים הקיימים (בטחון האוניברסיטה, פיקוד העורף, עיריית תל אביב ועוד..) על מנת לבצע ראשית את תפקידנו החשוב ביותר שהוא שמירה על הילדים ובמקביל לעשות הכל בכדי שילדכם ייהנו מקייטנה איכותית.

בימים הלו אנו גם מקפידים לסייע בחלקנו הצנוע באיסוף דברי מזון ומוצרים לשימוש יומיומי לחיילים ולתושבי הדרום, כבר קיבלנו מענה מהחזית עם תודה מיוחדת בעיקר על מכתבי הקייטנים המרגשים שנשלחו.

כמה נושאים משגרת היומיום:

בשבוע הבא יתקיים שבוע קייטנה ארוך של שישה ימים הכולל את ה- 1 לאוגוסט יום ו', מחר אין קייטנה.

בשבעו האחרון לקייטנה 3-7 לאוגוסט לא תתקיים פעילות קייטנה ביום ג' , 5-8 ט' באב.

בשל המצב אנו מאפשרים על בסיס מקום פנוי ובקבוצות ספציפיות רישום לחלק מהקייטנה (שבוע ומעלה) למחזור ב', השבוע הצטרפו מעל 100 ילדים ,ניתן יהיה להצטרף גם במהלך השבוע הבא.

מחזור ג': לאור הביקוש פתחנו לראשונה מזה שנים מחזור ג', בתאריכים 10-21 לאוגוסט. המחזור לילדי קייטנת החלומות גילאי 4 עד מסיימי ד', ולקייטנת טבע לכיתות א-ה.

אנא הקדימו הרשמתכם, ההרשמה על בסיס מקום פנוי. מחזור ג' הוא מחזור ללא הסעות.

 

אנו מאחלים לכולם סופ"ש נעים , רגוע ושקט,

ורק בשורות טובות.

הנהלת הקייטנה